آشنایی با قابلیت های مک بوک پرو مدل MYD92 2020 اپل شرکت اپل در رویداد One More Thing از مک بوک پرو مدل MYD92 2020 رونمایی کرد. این مک بوک دارای صفحه نمایشی به ابعاد ۱۳ اینچ و مجهز به تراشه M1 می باشد. سیستم عامل به کار رفته در مک بوک پرو مدل MYD92 2020 از نوع macOS Big Sur می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های ظاهری و فنی این مک بوک بیشتر آشنا کنیم. پس همراه ما باشید.

مشخصات صفحه نمایش مک بوک پرو مدل MYD92 2020

مک بوک MYD92 2020 دارای یک صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با وضوح تصویر ۱۶۰۰× ۲۵۶۰ پیکسل است. بدنه این اولترابوک از جنس تمام آلومینیوم و حاشیه های کناری آن کاملا باریک طراحی شده است. به گفته کارشناسان شرکت اپل مک بوک پرو مدل MYD92 نسبت به مدل های قبلی خود حدود ۳ برابر سریع تر عمل می کند.

پردازنده مک بوک MYD92 اپل

سرعت مک بوک پرو مدل MYD92 اپل به دلیل استفاده از تراشه M1 نسبت به نسل گذشته خود ۳ برابر بیشتر و پردازنده گرافیکی آن ۵ برابر سریع تر عمل می کند. مک بوک ایر اپل بدون فن طراحی شده در حالی که شرکت اپل در طراحی این مک بوک خود از یک فن قدرتمند استفاده کده تا بتواند برای مدت طولانی عملیات های سنگین محاسباتی انجام دهد.

مک بوک پرو مدل MYD92 در حال حاضر با رم یکپارچه ۸ یا ۱۶ گیگابایتی در بازار موجود است و کاربران می توانند بسته به نیاز خود هر یک از این مدل را انتخاب و خریداری کنند.

حافظه و باتری مک بوک پرو مدل MYD92 2020

این مک بوک مجهز به یک حافظه SSD با ظرفیت های ۲۵۶، ۵۱۲، ۱۰۲۴ یا ۲۰۴۸ گیگابایت است که سرعت انتقال و پردازش اطلاعات را نسبت به مدل های قبلی خود بالاتر برده است.

اولترابوک اپل مدل MYD92 2020 با استفاده از باتری بزرگ خود می تواند شارژ را تا ۱۰ ساعت بیشتر از مدل های قبلی نگهداری کند. باتری این مک بوک ۵۸.۲ وات‌ ساعت‌ است  که قابلیت ۱۷ ساعت وب گردی یا تماشای ۲۰ ساعت پخش فیلم را برای کاربران خود فراهم می کند. برنامه نویسان می توانند تنها با یکبار شارژ کردن این مک بوک ۴ ساعت بیشتر از گذشته به فعالیت خود ادامه دهند.

ویژگی های دوربین مک بوک پرو اپل

آشنایی با قابلیت های مک بوک پرو مدل MYD92 2020 اپل دوربین اولترابوک ۱۳ اینچی اپل مانند مدل های قبلی از وضوح ۷۲۰p استفاده می کند. اما وجود تراشه M1 در پردازنده این مک بوک باعث می شود تا تصاویر با نویز کمتر و گستره دینامیکی ویسیع تری نمایش پیدا کنند. مک بوک MYD92 مانند مدل های قبلی خود از گرافیک اکسترنال پشتیبانی نمی کند اما به کمک ۲ پورت USB 4 می توان یک نمایشگر ۶K با نرخ ۶۰ هرتز به آن متصل نمود.

خوشبختانه مک بوک اپل به کمک Secure Enclave و تراشه M1، امنیت اطلاعات کاربر را از طریق Touch ID تامین می کند. همچنین مانند همتای خود توانایی ارائه پهنای باند ۱۰ گیگابیت‌برثانیه و Thunderbolt 3 (پهنای باند ۴۰ گیگابیت‌برثانیه) را دارا می باشد.

مک بوک ۱۳ اینچی پرو مدل MYD92 2020 از جک ۳.۵ اینچی هدفون برخوردار است. همچنین متصل به ماژول ۶ وای فای و بلوتوث ۵ می باشد.

در این مطلب سعی کردیم شما را با مشخصات ظاهری و فنی مک بوک پرو مدل MYD92 2020 آشنا کنیم.

محصولات مرتبط:

مشخصات فنی لپ تاپ ۱۳ اینچی اپل مدل MacBook Air MGN63 2020

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست