آیپد پرو جدید در این هفته به طور رسمی رویداد Unleashed مورد انتظار خود را برای رونمایی از مدلهای جدید MacBook Pro 14 اینچی و ۱۶ اینچی برگزار کرد. این رویداد دومین رویداد اپل در چند ماه اخیر بود، اما بر اساس یک گزارش جدید، بعید است که امسال شاهد اعلانات عمده ای از محصولات اپل باشیم…

آیپد پرو جدید، iMac بزرگتر برای سال ۲۰۲۲

سال گذشته، اپل سه رویداد جداگانه پاییزی برگزار کرد: یکی در ماه سپتامبر روی Apple Watch و iPad، یکی در اکتبر بر روی iPhone 12 و HomePod و دیگری در اکتبر برای شروع انتقال به Apple Silicon با MacBook Air جدید، MacBook Pro و Mac mini متمرکز شد.

مارک گورمن از بلومبرگ، در آخرین نسخه خبرنامه Power On خود می گوید که امسال انتظار رویداد سوم را از اپل نمی داشت و همچنین نباید انتظار اعلامیه های مهم دیگر را داشت. در حالی که برخی گزارش ها حاکی از آن بود که اپل در رویداد ماه اکتبر، مک مینی جدیدی را معرفی می کند. گورمن می گوید که این دستگاه در کنار یک iMac بزرگتر Apple Silicon iMac، iPhone SE جدید و iPad Pro جدید برای سال ۲۰۲۲ ذخیره می شود:

برگزاری سه رویداد بزرگ اپل

من انتظار رویداد سوم امسال یا هرگونه اعلامیه مهم دیگر را ندارم. اپل سال گذشته سه رویداد برگزار کرد زیرا کووید -۱۹ باعث تاخیر و اختلال در برنامه آن شد. اگر اپل امسال مک های بیشتری برای عرضه داشت، هفته گذشته آنها را معرفی می کرد، حتی اگر تا اواخر سال جاری ارسال نشوند. در عوض، ما باید به دنبال یک Apple Silicon iMac بزرگتر، Mac mini جدید، iPhone SE جدید و iPad Pro جدید پس از راه اندازی باشید.

گورمن همچنین تأکید می کند که ما باید M2  MacBook Air را تقریباً در شش تا هشت ماه آینده با بزرگترین طراحی مجدد از سال ۲۰۱۰ شاهد باشیم.

مقالات مرتبط:

اپل (AAPL) پیشتاز تلفن اولیه در شبکه ۵G

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست