در این مقاله از گوشیز قصد داریم طریقه دانلود موسیقی روی گوشی های آیفون را به شما آموزش دهیم. گوشی های هوشمند به خصوص محصولات اپل دارای قابلیت های زیادی هستند که بعضی اوقات استفاده از این ویژگی ها برای کاربران سخت و پیچیده است. دانلود یک موزیک خوب و فوق العاده یکی از همین قابلیت هاست.

حتما تا به حال اسم سایت ها و اپلکیشن های زیادی مثل یوتیوب، آیتونز، اسپاتیفای و… برای دانلود موزیک را زیاد شنیده اید اما باید بدانید استفاده از امکانات تمام این سایت ها پولی است و برای استفاده از این امکانات باید اشتراک تهیه کنید. از طرفی پخش موسیقی به صورت آنلاین علاوه بر اینکه مصرف اینترنت گوشی آیفون شما را بالا می برد، باعث کاهش عمر باتری دستگاه هم می شود.

توصیه می کنیم برای دانلود موسیقی روی گوشی آیفون خود تمام این موارد را کنار گذاشته و در ادامه همراه ما باشید تا بهترین راه های دانلود موسیقی را به شما آموزش دهیم.

بهترین روش دانلود موسیقی روی گوشی آیفون

یکی از بهترین روش های دانلود موسیقی رایگان روی گوشی های آیفون، استفاده از برنامه است. این برنامه ها امکانات و قابلیت های خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران و دوست داران محصولات اپل قرار می دهند.

Audiomack، اولین برنامه دانلود موسیقی روی گوشی آیفون

برنامه‌‌ی Audiomack منبع میلیون ها آهنگ در سبک های مختلف است که در آن علاوه بر دانلود رایگان موسیقی برای گوشی آیفون خود می توانید به آپلود موزیک هم بپردازید. طرز کار برنامه‌‌ی Audiomack شبیه یوتیوب است و در آن می توانید هنرمند مورد علاقه تان را دنبال کرده و تمام آهنگ های او را به صورت رایگان دانلود کنید.

البته ناگفته نماند که در این برنامه برای دانلود بعضی از آهنگ ها باید اشتراک تهیه کنید. هر آهنگی که به وسیله این برنامه دانلود می کنید، مستقیم در دایرکتوری ذخیره شده و قابل پخش است.

استفاده از برنامه‌‌ی Audiomack

برای دانلود موسیقی روی گوشی آیفون به وسیله برنامه‌‌ی Audiomack باید آن را روی دستگاه خود نصب کنید. برای نصب برنامه‌‌ی Audiomack مراحل زیر را انجام دهید:

  • برنامه‌‌ی Audiomack را از منابع معتبر دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.
  • برنامه را باز کرده و در منوی جستجو اسم آهنگ مورد علاقه تان را وارد کنید.
  • بعد پیدا کردن آهنگ مورد نظر، آن را انتخاب کنید.
  • در نهایت آن را دانلود کنید.

برای مشاهده تمام آهنگ هایی که دانلود کرده اید باید روی آیکون My Library ضربه بزنید.

اپلیکیشن eSound Music

طرز کار برنامه eSound Music مشابه برنامه Audiomack است و در آن می توانید هنرمند و نوع موسیقی تان را انتخاب کنید. استفاده از این برنامه بسیار راحت است. فقط کافیست چند ضربه بزنید تا آهنگ مورد علاقه شما به صورت رایگان روی گوشی آیفونتان نصب شود.

 مهم ترین ویژگی برنامه eSound Music تایمر خواب آن است. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که زمان پخش موسیقی مورد علاقه تان را برنامه ریزی کنید. بنابراین آهنگ در یک زمان مشخص متوقف خواهد شد.

برنامه Cloud Music player برای دانلود موسیقی روی گوشی های آیفون

برنامه Cloud Music player به شما اجازه می دهد کلیه آهنگ هایی که در کامپیوتر یا فضای ابری ذخیره کرده اید را با گوشی آیفون خود همگام سازی کنید. با ثبت نام در این برنامه یک فضای ابری در اختیار شما قرار می گیرد که با استفاده از آن می توانید تمام آهنگ هایتان را به صورت آفلاین گوش کنید.

Cloud Music player برنامه دانلود موسیقی نسیت. اما شما می توانید آهنگ های مورد علاقه تان را از سایت های مختلف دانلود کرده و در فضای ابری این برنامه ذخیره کنید. سپس بدون نیاز به اینترنت به آن ها گوش کنید.

آرشیو موسیقی Free Music Archive

Free Music Archive یک آرشیو موسیقی رایگان است که به طور رسمی در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و در سال ۲۰۱۹ توسط Tribe of Noise خریداری شد. در این آرشیو میلیون ها آهنگ از خوانندگان مختلف وجود دارد. شما می توانید بسته به سلیقه خود آهنگ مورد علاقه تان را دانلود و از شنیدن آن لذت ببرید.

برای استفاده از آرشیو رایگان موسیقی می توانید خواننده یا آهنگ مورد علاقه تان را جستجو کرده و آن را دانلود کنید. کلیه آهنگ های دانلود شده در حافظه داخلی گوشی آیفون شما ذخیره می شوند.

طریقه دانلود مستقیم آهنگ ها از FMA

ابتدا روی Browser FMA کلیک کنید سپس در نوار جستجوی بالا، اسم موسیقی مورد نظرتان را وارد کنید. ممکن است هنگام دانلود آهنگ پیغام I understand and agree برای شما نمایش داده شود. با تایید این پیغام می توانید موزیک ها را بر اساس سبک دسته بندی کنید.

روش های مختلفی برای دانلود موسیقی روی گوشی های آیفون وجود دارد که برخی از آن ها نیاز به تهیه اشتراک دارند. در این مقاله سعی کردیم بهترین نرم افزارهای دانلود موزیک به صورت رایگان را به شما معرفی کنیم. در مقاله های بعدی همراه ما باشید.

۴ ترفند رفع از کار افتادگی تاچ گوشی آیفون

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست