رقابت تنگاتنگ دوربین آیفون ۱۳ پرو با آیفون ۱۳ شاید در نگاه اول بی اهمیت به نظر برسد اما در عمل بسیار چشمگیر است مخصوصا برای اشخاصی که قصد عکس برداری حرفه ای با این دوربین ها را دارند. آیفون ۱۳ پرو دارای کامل ترین دوربینی است که تا الان روی گوشی های هوشمند نصب شده است. دوربین اصلی این پرچمدار اپل دارای سایز ۱.۹ پیکسل و گشودگی دیافراگم f/1.5 است. این در حالی است که گشودگی دیافراگم آیفون ۱۳ ، f/1.6 و سایز آن هم ۱.۷ میکرومتر است.

تفاوت های سخت افزاری دوربین آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳

هر دو گوشی در زمینه سخت افزار دوربین تفاوت هایی با یکدیگر دارند که باعث می شود عملکرد آیفون ۱۳ پرو در محیط های کم نور بهتر شود. پیکسل های بزرگتر دوربین آیفون ۱۳ پرو باعث می شود نویز تصاویر کمتر و جزئیات آن ها بیشتر شود.

برتری آیفون ۱۳ پرو تنها به کیفیت دوربین اصلی محدود نمی شود. بلکه شرکت اپل دوربین های اولترای گوشی های خود را بروز کرده است. به این ترتیب آیفون ۱۳ می تواند نور بیشتری را جذب کرده همچنین کیفیت تصاویری که با دوربین اولترا گرفته می شود هم بسیار نزدیک به دوربین اصلی است.

با یک نگاه می توانید تفاوت چشمگیر دوربین فوق عریض آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ را مشاهده کنید. اگر برای شما عملکرد دوربین در محیط های کم نور مهم است، پیشنهاد می کنیم حتما آیفون ۱۳ پرو را یکبار امتحان کنید.

مقایسه دوربین تله فوتو آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳

آیفون ۱۳ پرو دارای یک دوربین تله فوتو است که در نسخه مینی و عادی آن مشاهده نمی شود. رقابت تنگاتنگ دوربین آیفون ۱۳ پرو با آیفون ۱۳ دوربین تله فوتو زوم تصاویر را بدون افت کیفیت افزایش می دهد. با استفاده از این دوربین فوق العاده می توانید از ۳ برابر زوم اپتیکال بهره مند شوید.

آیفون ۱۳ پرو دارای یک حسگر ۳ بعدی است که سرعت فوکوس روی سوژه را به خصوص در محیط های کم نور زیاد می کند.

تفاوت فیلم برداری در آیفون ۱۳ پرو با آیفون ۱۳

کیفیت فیلم برداری یکی از قابلیت هایی است که در گوشی های اپل همیشه قوی ظاهر شده است. هر ۲ گوشی آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو مجهز به قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه است. همچنین شرکت اپل در نسخه جدید گوشی های پرچمدار خود حالت سینمایی هم اضافه کرده است.

پشتیبانی از قابلیت ProRes یکی دیگر از قابلیت های فوق العاده آیفون ۱۳ پرو است که باعث می شود ویدئوها فشرده تر و با کیفیت بهتر نمایش داده شوند.

اگر تمایل به استفاده از قابلیت ProRes آیفون ۱۳ پرو دارید، پیشنهاد می کنید این گوشی پرچمدار را با کیفیت بالاتر خریداری کنید. زیرا حافظه های کمتر گوشی آیفون ۱۳ پرو از کیفیت ۴K پشتیبانی نمی کنند.

برای اطلاع از قیمت دقیق گوشی های آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ به بخش فروشگاه سایت مراجعه کنید.

مقایسه طراحی و کیفیت ساخت آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست