بازی شبیه ساز مهندس پل سازی که با نام Poly Bridge هم شناخته می شود، یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین بازی های مهندسی و خلاقیت است که این روزها مورد توجه بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند به خصوص محصولات اپل قرار گرفته است.

شبیه ساز مهندس پل سازی سرگرمی را با قوانین فیزیک و مدل سازی ادغام کرده و خلاقیت کاربر را به چالش می کشد. در ادامه همراه ما باشید تا طریقه انجام این بازی هیجان انگیز مهندسی را به شما آموزش دهیم.

نحوه بازی شبیه ساز مهندس پل سازی

در بازی Poly Bridge کاربر باید بتواند با ابزارهایی که در اختیارش قرار می گیرد مثل آهن، فولاد، چوب، کابل و پیستون های هیدرولیک پل های معلق درست کند. هدف از ساخت این پل این است که اتومبیل ها و سایر وسایل نقلیه بتوانند به راحتی از آن عبور کرده و به مقصد برسند. در این بازی دقت و خلاقیت حرف اول را می زند. یک اشتباه کوچک شما می تواند تعداد زیادی از وسایل نقلیه و افراد داخل آن را به کام مرگ بکشاند!

بازی شبیه ساز مهندس پل سازی از ۱۰۰ مرحله جذاب و فوق العاده تشکیل شده که ابتدا برای گوشی های اندروید طراحی شده بود اما بعد مدتی نسخه  آی او اس آن هم در فروشگاه های معتبر برای دانلود قرار گرفت. در بازی Poly Bridge شما باید در نقاط مختلف شهر پل معلق احداث کرده و در آخر یک اتومبیل یا کامیون سنگین از آن عبور دهید تا از استحکام این پل مطمئن شوید. به علاوه شما می توانید بسته به سلیقه خود مراحل مختلف را به درستی طراحی کرده و مهارتتان را در این زمینه به رخ بکشید.

برای موفقیت در این بازی باید تمام دقت و مهارت خود را به کار گرفته و یک پل مستحکم و مقاوم بسازید. نکته پایانی اینکه بازی شبیه ساز مهندس پل سازی مثل هر بازی موبایلی دیگر اعتیاد آور است. بنابراین سعی کنید فقط چند ساعت در روز را به انجام آن اختصاص دهید. در غیر این صورت به چشم هایتان آسیب جدی وارد می شود.

نقد و بررسی بازی فکری ELOH

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست