معرفی برنامه گرافیکی Artstudio Pro یکی از ابزارهای قوی و حرفه ای برای نقاشی، ویرایش عکس و طراحی است. این برنامه با قلم هوشمند تبلت های اپل کاملا سازگار است. همین عامل باعث می شود کاربر بتواند با آزادی عمل بیشتری طرح های مورد علاقه اش را خلق کند.

شما می توانید تصاویر خود را در فرمت های R، TPL، PAT، GRD، ASE، ACO وارد اپلیکیشن طراحی Artstudio Pro کرده و با استفاده از هزاران ابزار کاربردی آن ها را ویرایش کنید.

مزایای نصب برنامه گرافیکی Artstudio Pro روی گوشی و تبلت

نرم افزار طراحی Artstudio Pro امکانات قابل توجهی را در اختیار کاربران و علاقمندان به گرافیک قرار می دهد. مهم ترین مزیت نصب و استفاده از این اپلیکیشن کاربردی این است که می توانید چندین صفحه را به صورت همزمان در گوشی یا تبلتتان باز کنید. سپس با لایه های نامحدودی که نرم افزار در اختیارتان قرار می دهد طرح های جدید و فوق العاده خلق کنید.

نکته مهم دیگر اینکه گرافیک برنامه Artstudio Pro به قدری بالا و با کیفیت است که شما می توانید به راحتی بدون هیچ محدودیتی طرح های مورد علاقه تان را ترسیم کنید.

مهم ترین امکانات Artstudio Pro

در این بخش قصد داریم مهم ترین امکاناتی که برنامه گرافیکی Artstudio Pro در اختیارتان قرار می دهد را به شما معرفی کنیم.

نرم افزار Artstudio Pro در نسخه های متعددی طراحی و در بازار موجود است. موتور گرافیکی نسخه جدید این اپلیکیشن حرفه ای طراحی سرعتی بین ۵ تا ۱۰ برابر نسخه های قبلی دارد و این شگفت آور است!

این برنامه کاربردی برای لایه بندی تصاویر از یک سیستم کاملا منعطف استفاده کرده همچنین مجهز به یک موتور براش پیشرفته و فوق العاده است.

امکانات و قابلیت های جدید و فوق العاده برنامه گرافیکی Artstudio Pro آن را به یکی از ویرایشگرهای قوی و حرفه ای تصویر تبدیل کرده است. شما می توانید تصاویر را بعد ویرایش در فرمت های PNG, JPEG, PSD HEIC و TIFF داشته باشید.

برنامه Artstudio Pro سازگاری فوق العاده ای با آی کلود دارد. بنابراین کاربران سیستم عامل آی او اس و محصولات هوشمند اپل هم می توانند بدون دردسر از این اپلیکیشن کاربردی استفاده کنند. خبر خوب اینکه بعضی ایرادهای جزئی برنامه در نسخه جدید آن برطرف شده و در حال حاضر کاربران می توانند با استفاده از برنامه گرافیکی Artstudio Pro از محل کار خود ویدئو ضبط کنند. همچنین سرعت قلم موی نسخه جدید هم نسبت به نسخه های قبلی بیشتر است.

راهنمای استفاده از بازی Up Left Out

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست