بعد بررسی مشخصات ظاهری و فنی، نوبت به مقایسه شارژدهی آیفون ۱۳ پرو با آیفون ۱۳ می رسد. بسیاری از کاربران از ما می پرسند که قدرت شارژدهی کدام گوشی پرچمدار اپل بهتر است. به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم به این سوال شما پاسخ دهیم.

باید بگوییم آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو از نظر ظرفیت باتری با هم یکسان نیستند. بر خلاف تصور اغلب کاربران، ظرفیت باتری آیفون ۱۳ پرو کمتر از آیفون ۱۳ عادی است. البته این را بگوییم که شرکت اپل هیچوقت ظرفیت اصلی محصولات خود را به طور رسمی اعلام نمی کند اما بررسی موشکافانه بعضی از متخصصین نشان می دهد ظرفیت باتری آیفون ۱۳ پرو حدود ۳۰۹۵ میلی آمپر است. در حالی که ظرفیت آیفون ۱۳ عادی کمی بیشتر و در حدود ۳۲۴۰ میلی آمپر ساعت است.

مقایسه شارژدهی آیفون ۱۳ پرو با آیفون ۱۳ طبق آزمایش های مختلف مشخص شده که بر خلاف انتظارات همه آیفون ۱۳ پرو به دلیل وجود نمایشگر بهینه عملکرد بهتری نسبت به آیفون ۱۳ دارد. البته هر ۲ گوشی می توانند در حالت عادی نیازهای مشتریانشان را تا حدودی برطرف کنند.

شارژدهی آیفون ۱۳ پرو هم نسبت به آیفون ۱۳ بهتر است. چون این گوشی توانایی پخش فیلم تا ۳ ساعت و پخش ویدئو تا ۵ ساعت را به صورت آنلاین دارد. بنابراین با بررسی های دقیق به این نتیجه می رسیم که اگر ظرفیت و قدرت شارژدهی برای شما مهم است، حتما آیفون ۱۳ پرو را حداقل یکبار امتحان کنید.

سرعت شارژ آیفون ۱۳ پرو یا آیفون ۱۳

هر ۲ گوشی در بخش سرعت شارژ عملکرد فوق العاده ای دارند. شارژگیری کامل آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ حدود ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه است که نسبت به رقبای خود چندان زیاد به نظر نمی رسد.

این نکته را فراموش نکنید که کلیه گوشی های اپل بدون شارژر به بازار عرضه می شوند. بنابراین باید بعد خرید گوشی حتما شارژر آن را تهیه کنید. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت شارژرهای مگ سیف یا آداپتور ۲۰ واتی اپل حتما به بخش فروشگاه سایت مراجعه کنید.

امیدواریم خواندن این مطلب برای شما مفید باشد.

مقایسه پردازنده آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست