مقایسه مشخصات فنی  آیفون ۱۳ با گلکسی S22 تاکنون به تفاوت مشخصات فنی آیفون ۱۳ با گلکسیS22 دقت کرده اید؟ شرکت سامسونگ به تازگی از جدیدترین مدل گوشی خود یعنی گلکسی S22 رونمایی کرده است. این روزها رقابت عجیبی بین گوشی های خانواده آیفون به خصوص آیفون ۱۳ پرو مکس با گلکسی S22 به وجود آمده و سوال اغلب کاربران این است که آیا نماینده جدید سامسونگ توانایی مبارزه با آیفون ۱۳ اپل را دارد یا نه؟

این مطلب به شما کمک می کنیم پاسخ مناسبی برای پرسش بالا پیدا کنید.

مقایسه آیفون ۱۳ و گلکسی S22 از  نظر طراحی

همانطور که انتظار داشتیم گلکسی S22 شباهت فوق العاده ای به برادر کوچکتر خود یعنی S21 دارد. این شباهت بین آیفون ۱۳ و آیفون ۱۲ هم به راحتی قابل مشاهده است. شرکت سامسونگ معمولا در طراحی مواد اولیه گوشی های خود از پلاستیک های بازیافتی استفاده می کند. با این وجود باز هم در قاب پشتی خود از شیشه هم استفاده می کند.

در بخش عقب و جلوی گوشی گلکسی S22 یک محافظ صفحه نمایش گوریلا مشاهده می کنید که از دستگاه مقابل هرگونه فشار و ضربه به راحتی محافظت می کند. در حال حاضر گوشی گلکسی S22 سامسونگ در ۴ رنگ صورتی طلایی، سبز، مشکی و سفید در بازار موجود است در حالی که تنوع رنگ آیفون ۱۳ تنها محدود به رنگ های قرمز، مشکی، سفید، آبی و صورتی است.

مقایسه صفحه نمایش آیفون ۱۳ و گلکسی S22

آیفون ۱۳ دارای یک صفحه نمایش پروموشن با نرخ تازه سازی مناسب است که گلکسی S22 از آن بی بهره است. این قابلیت به گوشی آیفون ۱۳ اجازه می دهد صفحه نمایش را در بازه ۱۰ تا ۱۲۰ هرتزی بروز کند. گوشی گلکسی S22 سامسونگ مجهز به فناوری Vision Booster که نور صفحه نمایش را به صورت خودکار با محیط تطبیق می دهد.

تفاوت دوربین آیفون ۱۳ و گلکسی S22

دوربین آیفون ۱۳ را می توان جزء بهترین دوربین های گوشی های هوشمند دسته بندی کرد. آیفون ۱۳ مجهز به یک حسگر اصلی که نور بیشتری را جذب می کند. در مقابل دوربین این گوشی سنسور تله فوتو ندارد در حالی گوشی گلکسی S22 این قابلیت را در خود جای داده است. قابلیت زوم هم در گوشی گلکسی S22 نسبت به مدل های قبلی پیشرفت هایی داشته است. دوربین تله فوتو در گلکسی S22 دارای زوم اپتیکال ۳ برابر است که باعث می شود تصاویر واضح تر به نظر برسند.

عملکرد آیفون ۱۳ در مقابل گلکسی S22

تمام گوشی های آیفون از جمله آیفون ۱۳ مجهز به تراشه جدید A15 Bionic است که اجرای دستورات را با سرعت بالایی انجام می دهد. طبق آزمایش های انجام شده در هر شرایط گوشی آیفون ۱۳ عملکرد بهتری نسبت به گلکسی S22 دارد.

باتری آیفون ۱۳ و گلکسی S22

آیفون ۱۳ می تواند شارژ را به مدت ۱۰ ساعت و ۳۳ دقیقه نگهداری کند که در نوع خود مدت زمان زیادی است. گلکسی S22 مجهز به یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپری است در مقایسه با مدل قبلی خود ۳۰۰ میلی آمپر کاهش داشته است.

مقایسه مشخصات فنی  آیفون 13 با گلکسی S22

با مقایسه مشخصات فنی آیفون ۱۳ و گلکسی S22 به این نتیجه می رسیم که هر ۲ گوشی عملکرد قابل قبولی دارند. در کل اگر قصد یک گوشی اندرویدی ارزان در عین حال با کیفیت را دارید، گلکسی S22 گزینه مناسبی برای شماست. در غیر این صورت پیشنهاد می کنیم آیفون ۱۳ را حداقل یکبار امتحان کنید.

معرفی پارت نامبر آیفون مناسب برای کشور ایران

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست