نحوه ترکیب چند ویدئو در گوشی آیفون ممکن است بعضی اوقات به ترکیب چند ویدئو در گوشی آیفونتان نیاز داشته باشید. امروزه فناوری به قدری پیشرفت کرده که می توانید فقط با داشتن یک تلفن همراه هوشمند ویدئوهایتان را ویرایش کرده و تنظیمات لازم را روی آن ها اعمال کنید. اگر تا الان دنبال ترکیب چند ویدئوی مختلف در گوشی آیفونتان نبودید، این مقاله را از دست ندهید.

ترکیب چند ویدئو در گوشی آیفون با استفاده از اپلیکیشن IMovie

یکی از برنامه های اصلی و کاربردی ویرایش و ترکیب فیلم در گوشی های آیفون IMovie است که با استفاده از آن می توانید به راحتی ۲ یا چند ویدئو را با یکدیگر ترکیب کرده و نسخه نهایی را در اختیار کاربران قرار دهید. یک نکته بسیار مهم این است که استفاده از این برنامه کاملا رایگان است.

مراحل استفاده از اپلیکیشن IMovie

ابتدا برنامه را باز کرده و روی گزینه Create Project ضربه بزنید.

در پنجره باز شده گزینه Movie را انتخاب کنید.

در گوشه بالا سمت چپ روی گزینه Media ضربه زده سپس Videos را انتخاب کنید.

روی ویدئوهایی که قصد اضافه کردن آن ها را دارید، ضربه زده تا وارد محیط ویرایش شوند.

گزینه Create Movie را انتخاب کنید.

در نهایت فایل های انتخاب شده با هم ترکیب شده و در کنار هم قرار می گیرند.

در صورتی که قصد اضافه کردن افکت های مختلف روی ویدئوتان را دارید، روی علامت چرخ دنده سمت راست کلیک کنید. به این ترتیب می توانید ویدئوهای بیشتری به فایل نهاییتان اضافه کنید.

نکته جالب اینکه می توانید عکس های موجود در گوشی آیفونتان را با یکدیگر ترکیب کرده و کلاژهای جذاب بسازید. البته برای این کار بهتر است از برنامه های مخصوص استفاده کنید.

گزینه دیگر برای ترکیب چند ویدئو در گوشی های آیفون استفاده از برنامه های سازگار با سیستم عامل آی او اس است.

در این مقاله از گوشیز سعی کردیم نحوه ترکیب چند ویدئو در گوشی های آیفون با استفاده از اپلیکیشن IMovie را به شما آموزش دهیم. می توانید سوالات، نظرات و پیشنهاداتتان را از طریق همین صفحه با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید. امیدواریم این مطلب برایتان مفید باشد.

آموزش انتقال رمز عبور از آیفون به اندروید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست