نقد و بررسی اپل واچ مدل  ۴۴mm Aluminum Case یکی از ساعت های هوشمند برند اپل است که قابلیت های زیادی از جمله مقاومت در برابر آبخوردگی و برخورداری از تراشه S5 را دارا می باشد. یکی از ویژگی های این اپل واچ که آن را نسبت به سایر مدل های مشابه متمایز می کند، سیستم مسیریابی GPS است. همچنین بنا به گفته کارشناسان و سازندگان شرکت اپل، سرعت اپل واچ سری SE، دو برابر بیشتر از مدل های قبلی است.

در حال حاضر اپل واچ  ۴۴mm Aluminum Case در ابعاد ۴۴ میلی متر طراحی و در بازار موجود می باشد. برخورداری از استانداردهای ضد آب این اپل واچ را نسبت به هرگونه آبخوردگی مقاوم ساخته تا جایی که این ساعت هوشمند توانایی قرارگیری تا عمق ۵۰ متری آب را دارا می باشد. در ادامه برخی از مشخصات ظاهری اپل  واچ  ۴۴mm Aluminum Case در اختیار شما قرار می گیرند.

معرفی مشخصات ظاهری اپل واچ مدل  ۴۴mm Aluminum Case

مهم ترین شاخصه های ظاهری ساعت هوشمند اپل مدل  ۴۴mm Aluminum Case که آن را نسبت به مدل های قبلی متمایز ساخته عبارتند از:

طراحی زیبا و دوست داشتنی

سری SE ساعت های هوشمند اپل نسبت به مدل های مشابه بسیار مقرون به صورفه و از نظر طراحی می توان گفت این مدل ها تفاوت چندانی با مدل های قبلی ندارند. در حال حاضر این ساعت هوشمند در ابعاد ۴۰ و ۴۴ میلی متر وارد بازار شده و کاربران بسته به نیاز و سلیقه خود می توانند برای خرید این گجت هوشمند اقدام کنند.

مهم ترین تفاوت اپل واچ مدل ۴۴ و ۴۰ میلی متر، در اندازه صفحه نمایش آن هاست. به عبارت بهتر اپل واچ مدل ۴۵ مجهز به صفحه نمایش بزرگتری نسبت به مدل ۴۰ آن است. نقد و بررسی اپل واچ مدل  ۴۴mm Aluminum Case همچنین در طراحی و ساخت این ساعت هوشمند از مواد اولیه بسیار با کیفیت و به روز ترین فناوری های دنیا استفاده شده است.

نقد و بررسی اپل واچ مدل  44mm Aluminum Case

علاوه بر این این اپل واچ از استاندارد IP ضد  آب هم پشتیبانی می کند. به این ترتیب کاربران می توانند با خیال راحت در هر شرایط جوی از این ساعت هوشمند استفاده کنند.

اپل واچ مدل ۴۴mm Aluminum Case دارای وزن ۳۶.۴ گرم است که تجربه استفاده از یک گجت هوشمند رده بالا را به خریداران و طرفداران محصولات شرکت اپل منتقل می کند.

استفاده از صفحه نمایش با کیفیت

ساعت های هوشمند سری SE اپل مانند سایر محصولات این کمپانی بسیار مقرون به صرفه و دارای نمایشگر قدرتمند هستند. مدل ۴۴ میلی متری این اپل واچ مجهز به صفحه نمایشی با رزولوشن ۴۴۸×۳۶۸ و ابعاد ۱.۷۸ اینچ است. در حالی که مدل ۴۰ میلی متر دارای صفحه نمایشی به ابعاد ۱.۵۷ پیکسل و رزولوشن ۳۹۴×۳۲۴ پیکسل است که نسبت به مدل ۴۴ کوچکتر است.

با توجه به تمام مشخصات گفته شده باید بدانید که ساعت های هوشمند  سری SE اپل در میان تمام محصولات موجود در بازار دارای صفحه نمایش با کیفیت تر می باشد. همچنین در طراحی نمایشگر این ساعت ها از تکنولوژی Retina LTPO OLED استفاده شده که مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش داده است. جالب است بدانید استفاده از تکنولوژی OLED در طراحی صفحه نمایش ها طول عمر باتری اپل واچ مدل  ۴۴mm Aluminum Case را بالا برده است.

فناوری . Ion-X strengthened glass در طراحی نمایشگرهای ساعت های هوشمند سری SE، این گجت ها را در برابر هرگونه ضربه احتمالی مقاوم ساخته است.

یکی دیگر از قابلیت های هوشمند اپل واچ های سری SE توانایی ارائه روشنایی ۱۰۰۰ نیت معادل ۱۰۰۰ شمع در متر مربع است. همین امر باعث شده تا این ساعت های هوشمند در شرایط نوری مختلف حتی زیر تابش نور مستقیم آفتاب تصاویر را با کیفیت فوق العاده ای ارائه دهند.

مشخصات سخت افزاری اپل واچ مدل ۴۴mm Aluminum Case

ساعت های هوشمند سری SE اپل مجهز به پردازنده Apple S5 متشکل از ۲ هسته قدرتمند می باشند که عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی به نمایش می گذارد. سایر مشخصات سخت افزاری اپل واچ های سری SE عبارتند از:

  • استفاده از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی؛
  • مجهز به رم یک گیگابایتی که توانایی بالایی در انتقال اطلاعات دارد.

اپل واچ های مدل ۴۴mm Aluminum Case مجهز به نرم افزارهای ورزشی بسیار کاربردی می باشد. که لذت استفاده از بهترین تمرینات ورزشی توسط مربیان فیتنیس سراسر دنیا را در اختیار طرفداران این برند قرار می دهد.

در کنار تمام این ویژگی های خارق العاده، اپل واچ مدل ۴۴mm Aluminum Case مجهز به حسگرهای ضربان قلبی است که در قسمت پشتی آن قرار گرفته و سلامت جسمی کاربر را به طور لحظه ای مورد ارزیابی قرار می دهد. به زبان ساده تر اپل واچ مدل  ۴۴mm Aluminum Case بیشتر از شما به فکر سلامتیتان است.

در این مقاله سعی کردیم مشخصات ظاهری و سخت افزاری همچنین مزایای استفاده از اپل واچ مدل ۴۴mm Aluminum Case را در اختیار شما قرار دهیم. امید است مطالب این مقاله به شما در انتخاب و خرید ساعت هوشمند مناسب کمک کند.

محصولات مرتبط:

کابل شارژ مغناطیسی ساعت هوشمند اپل

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست