آپدیت بتای اپل iOS 15.2 ،اپل اولین نسخه بتا iOS 15.2 و iPadOS 15.2 را برای تسترها و توسعه دهندگان بتا منتشر می کند. این خبر تنها چند روز پس از انتشار بروز رسانی های iOS 15.1 و iPadOS 15.1 توسط این شرکت منتشر گردید و باید گفت که بروز رسانی نرم افزار جدید، یک ویژگی مهم حریم خصوصی iOS 15 را به همراه خواهد داشت.

آپدیت بتای اپل iOS 15.2، ویژگی مهم حریم خصوصی را به همراه دارد.

گزارش حریم خصوصی برنامه که اپل برای اولین بار در WWDC امسال به نمایش گذاشت، اکنون بخشی از نسخه بتا می باشد که آزمایش کنندگان در نهایت می توانند از آن برای مشاهده تعداد دفعات دسترسی یک برنامه به داده های حساسی مانند مکان، عکس‌ها، دوربین، میکروفون و مخاطبین استفاده کنند.

طبق گزارش Macrumors، اپل اطلاعاتی را بر اساس هفت روز گذشته ارائه می دهد. این ویژگی همچنین به کاربران کمک می کند تا همه برنامه های داده ای را که به آن‌ها دسترسی دارند، مشاهده کنند. کاربران همچنین جزئیاتی را در مورد اینکه برنامه‌ها اخیراً با دامنه های دیگری تماس گرفته اند نیز دریافت می‌کنند که به کمک بهتری به آنها خواهد داشت تا درک بهتری از نحوه عملکرد یک برنامه در پشت صحنه داشته باشند.

گزارشات آپدیت بتای اپل iOS 15.2

کسانی که به‌روزرسانی را دریافت کرده اند، می توانند گزارش حریم خصوصی برنامه را امتحان کنند. در ابتدا آن را در برنامه تنظیمات دستگاه خود پیدا می کنید، سپس از آن باید به بخش Privacy رفته و App Privacy Report را انتخاب کنید. در اینجا، می توان به سادگی آن را به انتخاب خود تغییر داد. لازم به ذکر است که این ویژگی تنها پس از استفاده از برنامه ها برای مدتی، شروع به نمایش داده خواهند شد.

جدا از ویژگی حفظ حریم خصوصی، آخرین به روز رسانی بتای iOS، یک ویژگی تماس خودکار را نیز به گوشی اضافه کرده است که به شما امکان می دهد تا با فشار دادن یک سری دکمه که به دلخواه شما به گوشی معرفی میگردد، با خدمات اضطراری تماس حاصل فرمایید.

منبع ذکر شده همچنین فاش کرد که کاربران iOS اکنون قبل از برقراری تماس، شمارش معکوس هشت ثانیه ای طولانی تری را مشاهده خواهند کرد. اپل همچنین ظاهر خلاصه اعلان ها را تغییر داده است و اکنون نمای کارتی بیشتری دارد تا نگاهی بهتر به آنچه در خلاصه گنجانده شده است، ارائه دهد.

مقالات مرتبط:

نتایج اپل تحت تاثیر مشکلات زنجیره تامین قرار گرفت

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست