برنامه جدید اخبار اپل در آیفون و آی پد SharePlay از ماه آوریل بر روی iOS به صورت زنده منتشر شده است اما جدید ترین نسخه iOS 15.1 اپل دیروز منتشر شد و به شما اجازه می دهد تا به کاوش در ویژگی SharePlay اپل را آغاز کنید.

نحوه استفاده از برنامه جدید اخبار اپل در آیفون و آی پد

در ابتدا اطمینان حاصل کنید که همه ی دستگاه های شما iOS 15.1 یا iPadOS 15.1 را اجرا می کنند و به روز رسانی شده‌اند. همانطور که در نسخه بتا دیدیم، قبل از اینکه بتوانید هر چیزی را به اشتراک بگذارید، باید یک تماس FaceTime ایجاد کنید. اکثراً قریب به اتفاق، افرادی که با آنها SharePlaying خواهید داشت، به برنامه های مربوطه نصب شده مانند TikTok، HBO Max، Showtime، Paramount، Apple TV و غیره نیاز دارند.

وقتی صفحه نمایش را به اشتراک می گذارید، ممکن است دوستان تان برای بزرگ نمایی چیزی که نمایش می دهید، نزدیک شوند. با این حال، از آنجایی که هشدارهای شما (یا سایر اعلان هایی که ظاهر می گردند) در طول جلسه اشتراک گذاری، صفحه روی صفحه نمایش داده نمی شوند.

جعبه کنترل ها همچنین دارای یک دکمه Send برای ارسال iMessages برای همه افراد در تماس است. بدین صورت که شما می توانید بدون دوربین یا میکروفون، به تماشای یک بازی در برنامه NBA با خانواده تان ادامه دهید و در عوض، با هم ارتباط برقرار کنید.

برای اطمینان از اینکه همه افراد می توانند صدای شما را بشنوند، اپل قابلیتی به نام صدای هوشمند را توسعه داده است که هنگام صحبت کردن، صدای جریان را کاهش می دهد تا دیگران صدای شما را بشنوند.

بسته به توسعه دهندگان برنامه، امکان دارد ابزار های دیگری برای مفید تر کردن آنها گنجانده شوند. برای مثال می توانید متن آهنگ را در حالی که در Apple Music پخش می شود نگاه کنید و با ضربه زدن بر روی یک کلمه خاص، شما و کسانی که با شما تماس گرفته اند را به آن نقطه از آهنگ می برد.

SharePlay با iPhone، iPad و Apple TV کار می کند که شایان ذکر است اکثر عملکرد های پخش در خانواده Apple، مشابه هستند. SharePlay همچنین با اپل واچ ها سازگار است و به کاربران این امکان را می دهد در تمرینات گروهی یا مدیتیشن در Fitness+ حداکثر تا ۳۲ نفر به طور همزمان شرکت کنند.

مقالات مرتبط:

مشتریان گوشی اپل در زمان کمبود تراشه

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست