انتشار اپل آپدیت watchOS 8.1 برای اپل واچ اپل به روزرسانی خود را برای watchOS برای دارندگان اپل واچ منتشر کرده است و سیستم عامل دستگاه پوشیدنی را به watchOS 8.1 رسانده است که تصور می شود یک نسخه رفع اشکال و بهبود عملکرد باشد.

اپل آپدیت watchOS 8.1 را برای اپل واچ منتشر کرد.

کاربران اپل واچ می توانند با باز کردن برنامه iOS Watch، انتخاب General و سپس Software Update و دنبال کردن اعلان های روی صفحه، watchOS را به روز کنند. به‌روزرسانی همچنین به‌طور خودکار برای کاربر نصب می‌شود، اگر این کار را در همان برنامه تنظیم کنید. اپل واچ در حال به روز رسانی باید ۵۰ درصد شارژ یا بیشتر داشته باشد، در طول به روز رسانی روی شارژر قرار گیرد و در محدوده آیفون باشد تا خود به روز رسانی را آغاز کند.

تاکنون، پنج نسخه بتا از جمله نامزد انتشار ۱۸ اکتبر نشان می دهد که این به روزرسانی می تواند یک نسخه نگهداری و پشتیبانی باشد، نه یک تغییر ویژگی مدیریت. این موضوع به احتمال زیاد، سازگاری کامل با اکوسیستم اپل را تضمین می کند؛ چرا که این شرکت آپدیت های دیگر سیستم عامل را ارائه می دهد و شروع به خرید اقلامی مانند مدل های جدید مک بوک پرو و ایرپادهای نسل سوم می کند.

ویژگی های منحصر به فرد watchOS 8.1

نسخه قبلی watchOS 8 ویژگی‌های بسیاری از جمله تمرینات جدید پیلاتس و تای چی، برنامه Mindfulness، یافتن تغییرات من، حالت های فوکوس، برنامه Home retooled، ویژگی‌های جدید Photos و تغییراتی در ترکیب و اشتراک گذاری پیام را معرفی کرد.

اپل امروز watchOS 8.1 را منتشر کرد که اولین و بزرگترین به روز رسانی برای سیستم عامل watchOS 8 که در ماه سپتامبر می باشد.شایان ذکر است که watchOS 8.1 با Apple Watch Series 3 و بالاتر سازگار می باشد و یک ماه پس از انتشار watchOS 8 عرضه می گردد.

روش دانلود آپدیت جدید

واچ او اس ۸.۱ را می توانید از طریق اپلیکیشن اختصاصی اپل واچ آیفون با رفتن به بخش عمومی > به‌روزرسانی نرم افزار به صورت رایگان دانلود کنید. توجه کنید که در هنگام نصب نرم افزار جدید، اپل واچ باید حداقل ۵۰ درصد باتری داشته باشد، باید روی شارژر قرار گیرد و در محدوده آیفون قرار گیرد.

الگوریتم سیستم عامل watchOS 8.1

طبق یادداشت های انتشار اپل، سیستم عامل watchOS 8.1 الگوریتم های تشخیص سقوط پیشرفته، پشتیبانی از کارت واکسیناسیون COVID-19 در برنامه Wallet و تمرینات Fitness+ با دیگران را از طریق FaceTime با استفاده از SharePlay معرفی می کند.

watchOS 8.1 شامل بهبودها و رفع اشکالات زیر برای اپل واچ شما است:

– الگوریتم های پیشرفته برای تشخیص سقوط در حین تمرین و گزینه ای برای فعال کردن تشخیص سقوط فقط در حین تمرین (Apple Watch Series 4 و بالاتر)

– پشتیبانی از کارت واکسیناسیون COVID-19 به شما امکان می دهد اطلاعات واکسیناسیون قابل تأیید را از کیف پول اپل ارائه دهید.

– Fitness+ از SharePlay پشتیبانی می کند تا به مشترکین اجازه دهد تا حداکثر ۳۲ نفر را برای تمرین با هم از طریق تماس FaceTime با استفاده از iPhone، iPad یا Apple TV دعوت کنند.

– Always On ممکن است برای برخی از کاربران زمانی که مچ دست آنها پایین است، زمان را به طور دقیق نشان ندهد. (Apple Watch Series 5 و بالاتر)

مقالات مرتبط:

معرفی طرح صوتی Apple Music توسط کمپانی اپل

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست