شرکت اپل، امروز برنامه Apple Music Voice را اعلام کرد؛ یک ردیف اشتراک جدید برای معرفی طرح صوتی Apple Music که با قدرت Siri طراحی شده است. برنامه صدای موسیقی اپل به مشترکان امکان دسترسی به فهرست خدمات ۹۰ میلیون آهنگ را می دهد. ده ها هزار لیست پخش، از جمله صدها لیست پخش جدید با حال و هوای جدید، میکس های شخصی و ایستگاه های ژانری از  جمله ویژگی های آن است.

(تجربه جدید موسیقی که منحصراً برای Siri طراحی شده است، تنها ۴.۹۹ دلار در ماه است.)

طرح صوتی Apple Music توسط کمپانی اپل

الیور شوسر، نایب رئیس Apple Music و beats اپل می گوید: Apple Music و siri، شرکای طبیعی هستند و در حال حاضر به طور یکپارچه با هم کار می کنند. با استفاده از Siri در صدها میلیون دستگاه در سراسر جهان، ما مفتخریم که این طرح جدید را اضافه می کنیم که تنها با استفاده از صدای شما، یک تجربه موسیقی بی دردسر را ارائه می دهد و باعث می شود Apple Music برای افراد بیشتری در سراسر جهان قابل دسترسی باشد.

کاربران می توانند از طریق Siri با گفتن “سلام سیری، آزمایش صدای Apple Music من را شروع کنند” و یا با ثبت نام از طریق برنامه Apple Music، در طرح صدای Apple Music ثبت نام شوند.

پس از عضویت در برنامه صدای Apple Music، کاربران می توانند درخواست پخش موسیقی در همه دستگاه های دارای قابلیت Siri خود، از جمله HomePod mini، AirPods، iPhone و یا هر دستگاه دیگر Apple و هنگام استفاده از CarPlay را داشته باشند.

اپل موزیک، صدها لیست پخش جدید از حالت ها و فعالیت های ایجاد شده توسط کارشناسان تحریریه Apple Music را اضافه می کند که کاملاً برای صدا بهینه شده اند. مشترکین می توانند از Siri بخواهند “لیست پخش مهمانی شام” را پخش کند، “چیزی را سرد کنید” یا حتی “بیشتر شبیه این را پخش کنید” را برای یک تجربه موسیقی واقعا شخصی و مناسب شرایط محیط پخش کند. این لیست های پخش جدید برای همه مشترکان برنامه Apple Music در دسترس می باشد.

مشترکین برنامه Apple Music Voice همچنین می توانند به تمامی لیست های پخش Apple Music از جمله موارد دلخواه مانند New Music Daily، Rap Life، Today’s Hits، Today’s Country، A-List Pop، R&B Now و موارد دیگر دسترسی داشته باشند.

مشترکین برنامه Apple Music Voice Plan با برنامه های پیشنهادی بر اساس ترجیحات موسیقی شنونده و صف موسیقی پخش شده اخیر از طریق Siri، یک تجربه درون برنامه ای سفارشی دریافت خواهند کرد. در داخل برنامه همچنین یک بخش اختصاصی به نام “فقط سیری بپرسید” وجود دارد که مشترکین می توانند نکاتی را برای بهینه سازی Siri برای Apple Music بیاموزند.

برای دسترسی به پیشنهادات برتر Apple Music، از جمله Spatial Audio و Lossless Audio، Lyrics، Music Videos و موارد دیگر، مشترکین می توانند به راحتی با ۹.۹۹ دلار در ماه به برنامه فردی Apple Music یا طرح خانوادگی با حداکثر شش حساب همراه ۱۴.۹۹ دلار در ماه در هر صورت مراجعه کنند.

قیمت و در دسترس بودن

معرفی طرح صوتی Apple Music با قیمت ۴.۹۹ دلار در ماه در اواخر پاییز امسال در کشورها و مناطق منتخب در دسترس است. دسترسی به فهرست جهانی بیش از ۹۰ میلیون آهنگ Apple Music از طریق Siri قابل استفاده خواهد بود.

برنامه صدای Apple Music، صدها ایستگاه و لیست پخش کاملاً جدید را برای هر حالت و فعالیتی که برای درخواست های صوتی آسان طراحی شده است، ارائه می دهد.

مشترکین می توانند به برنامه صوتی Apple Music در تمام دستگاه ها و ویژگی های Siri خود، از جمله HomePod mini، AirPods، CarPlay، iPhone، iPad، Apple Watch، Apple TV و Mac دسترسی داشته باشند.

مقالات مرتبط:

فروش بالای Airpods 2021 در جهان

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست