آیپدهای جدید Nikkei Asia فاش کرد که کمپانی اپل تصمیم گرفته است تا تولید آی پد را کاهش دهد. از این رو تولید کنندگان اپل، قربانی محدودیت های زنجیره تامین قطعات و سخت افزار جهانی شده اند که در نتیجه، منابع و قطعات، به خط تولید آیفون ۱۳ تخصیص داده می شود تا اطمینان حاصل شود که فروش این تلفن ها بدون آسیب باقی می ماند.

آیپدهای جدید قربانی افزایش تولید آیفون ۱۳

تقاضا برای iPad، در واقع به دلیل کار از راه دور و یادگیری از راه دور، در بحبوحه همه گیری افزایش یافته است. Nikkei Asia اعلام کرد که با افزایش ۶.۷ درصدی به ۵۳.۲ میلیون دستگاه در سال گذشته، تقریباً یک سوم کل بازار تبلت در جهان را تضمین می کند. با این حال، اکنون اپل تولید آیفون ۱۳ را در اولویت قرار داده است؛ زیرا انتظارات برای تقاضای بیشتر، در بازارهای غربی مانند اروپا و آمریکا هستند.

سری iPhone 13 دارای یک چیپست مشترک با iPad mini – A15 Bionic و همچنین رم و چیپ های ذخیره سازی است. اپل می داند که این ممکن است بر درآمد آیپد در سه ماهه اکتبر تا دسامبر، تأثیر بگذارد. اما لوکا ماستری (مدیر مالی شرکت) گفت: این تنها محصول موجود در مجموعه ست که کاهش داشته است.

تحلیل گران از تصمیم اپل تعجب نمی کنند. برادی وانگ، تحلیلگر فناوری در Counterpoint Research به Nikkei Asia گفت: که طبیعی است که آیفون را در اولویت قرار دهیم. شرکت اپل، سالانه بیش از ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند به فروش می رساند و مرکز اکوسیستم اپل و همچنین محصول نمادین این برند به حساب می آید. همچنین، کوپرتینو در حال حاضر به خوبی از سایر رقبا جلوتر است، بنابراین می تواند از پس سهم بازار تبلت ها برآید.

مقالات مرتبط:

شکایت اپل از دوربین آیفون و فناوری NFC

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست