اپل در حال کار بر روی قابلیت آیفون است که تشخیص دهد آیا در تصادف رانندگی هستید یا خیر

اپل در حال کار بر روی قابلیت آیفون طبق گزارش ها، اپل در حال کار بر روی یکی دیگر از ویژگی های نجات جان است. کمپانی اپل در حال حاضر یک ویژگی تشخیص سقوط در اپل واچ دارد که در صورت سقوط کاربر، به مخاطبین هشدار می دهد. یکی دیگر از ویژگی هایی که اپل در حال کار بر روی آن می باشد، ویژگی تشخیص تصادف است؛ این بدان معنی ست که آیفون و اپل واچ شما می توانند تشخیص دهند که شما در یک تصادف رانندگی هستید و به طور خودکار شماره های اضطراری را شماره گیری می کنند. طبق گزارش وال استریت ژورنال، این خصوصیت سال آینده برای آیفون ها و اپل واچ نیز عرضه خواهد شد.

قابلیت های تشخیص خرابی آیفون

وال استریت ژورنال اسنادی را بررسی کرده است که ادعا می کنند قابلیت تشخیص خرابی در آیفون ها و اپل واچ قرار خواهد گرفت. این گزارش می گوید که ویژگیCrash Detection (از داده های حسگرهای تعبیه شده در دستگاه های اپل از جمله شتاب سنج برای تشخیص تصادفات رانندگی در هنگام وقوع استفاده می کند. به عنوان مثال: با اندازه گیری یک جهش ناگهانی گرانش یا نیروهای g در برخورد). اپل از یک حسگر حرکتی برای تشخیص اینکه آیا شخصی که از آیفون یا اپل واچ استفاده می کند، در تصادف اتومبیل یا هر نوع تصادفی درگیر شده است استفاده می کند.

جالب اینجاست که تلفن های پیکسل، دارای ویژگی ای هستند که زمانی که تصادف خودرو را تشخیص دهد، کمک می خواهد. این ویژگی در اپلیکیشن امنیت شخصی گوگل موجود می باشد و از حسگرهایی مانند شتاب سنج و میکروفون برای تشخیص تصادف استفاده می کند. هر زمان که برنامه تصادف خودرو را تشخیص دهد، تلفن زنگ هشداری را به صدا در می آورد، در صورت بی پاسخ ماندن، برنامه به طور خودکار با ۹۱۱ تماس می گیرد و مکان فرد درگیر تصادف را به خدمات اورژانس در ایالات متحده ارائه می دهد. بسیاری از شرکت های خودروسازی از جمله OnStar جنرال موتورز، استارلینک سوبارو و Uconnect فیات کرایسلر، در حال حاضر دارای ویژگی تشخیص تصادف داخلی هستند. با این حال، اکثر خودروها این ویژگی را ندارند که ویژگی آیفون برای آنها بسیار مفید خواهد بود.

ویژگی تشخیص سقوط لوازم اپل در اپل واچ که سال ها پیش راه اندازی شد، جان بسیاری را نجات داده بود. این ساعت زمانی را تشخیص می دهد که کاربران به شدت سقوط کرده اند و اگر کاربر به اعلان ارسالی سیستم پاسخ ندهد، ۹۱۱ را شماره گیری می کند. ویژگی تشخیص تصادف در حال حاضر در مرحله نوپایی است که امکان دارد کمپانی اپل این ویژگی را در سال مورد نظر راه اندازی کند.

هدست AR/VR اپل، برای پهنای باند بالاتر و تاخیر کم

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست