تفاوت صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو مکس با گلکسی S21 اولترا در دنیای دیجیتال هیچ چیز جذاب تر از نبرد ۲ گوشی پرچمدار نیست. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به مقایسه صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو مکس و گلکسی S21 اولترا بپردازیم. زیرا هر ۲ گوشی توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده اند.

شرکت اپل در طراحی صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو مکس از نرخ  نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده کرده که هنگام اسکرول و گشت و گذار حس خوبی به کاربر منتقل می کند.

صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو مکس در مقابل گلکسی S21 اولترا

تفاوت صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو مکس با گلکسی S21 اولترا مجهز به یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی از نوع سوپر رتینا و OLED است. تراکم پیکسلی یا همان رزولوشن در این گوشی هوشمند ۲۷۷۸×۱۲۸۴ است. آیفون ۱۳ پرو مکس به لطف نرخ نوسازی بالای صفحه نمایش خود امکان پشتیبانی از محتوای HDR10 و قابلیت دالبی ویژن هم دارد. در یک کلام کیفیت صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس دوست داشتنی و بی نظیر است.

از طرف دیگر گوشی گلکسی S21 اولترا دارای یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی از جنس داینامیک آمولد است و رزولوشن آن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. طبیعتا شرکت سامسونگ برای این پرچمدار خود هم نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه داده است. پنل گلکسی S21 اولترا از محتوای HDR پشتیبانی می کند و این عامل باعث می شود تصاویر با کیفیت بهتری ثبت شوند.

صفحه نمایش گلکسی S21 اولترا تصاویر را به صورت زنده نمایش داده و به جرات می توان آن را یکی از بهترین صفحه نمایش های موجود بین گوشی های هوشمند در نظر گرفت.

موضوع دیگر حداکثر روشنایی پنل ها است که باید در محیط باز محتوا کاملا خوانا باشد. پنل آیفون ۱۳ پرو مکس و گلکسی S21 اولترا حدود ۱۰۲۵ نیت است که با استفاده از آن می توان از گوشی حتی زیر نور مستقیم آفتاب هم به راحتی استفاده کرد.

در نهایت با مقایسه آیفون ۱۳ پرو مکس و گلکسی S21 اولترا به این نتیجه می رسیم که صفحه نمایش هر ۲ گوشی دارای بالاترین کیفیت است و تمام محتواها را با بالاترین کیفیت نمایش می دهد.

شما می توانید نظرات، انتقادات و پشنهادات خود را از طریق چت واتس آپ با ما در میان بگذارید.

مقایسه مشخصات فنی  آیفون ۱۳ با گلکسی S22

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست