شرکت اپل به تازگی از عضو جدید خود یعنی آیفون ۱۳ سبز رونمایی کرد. در واقع این شرکت برای سری ۱۳ خانواده آیفون یعنی آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو، آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۳ مینی رنگ تازه ای طراحی و وارد بازار کرد. بنابراین اگر شما هم جزء علاقمندان به گوشی های هوشمند سبز رنگ هستید، همین الان دست به کار شده و آیفون ۱۳ سبز را خریداری کنید.

رونمایی از گوشی آیفون ۱۳ سبز پرومکس، مینی، پرو

خبر جالب توجه اینکه در حال حاضر آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس در رنگ های سبز، خاکستری، طلایی، نقره ای و آبی در بازار موجود هستند و آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی هم در ۶ رنگ مشکی، سفید، آبی، سبز، صورتی و قرمز قابل خریداری می باشند.

فروش آیفون ۱۳ سبز به طور رسمی از اسفندماه ۱۴۰۰ شروع شده و هم اکنون در بازار موجود است. شرکت اپل قبل این رنگ سبز را برای آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو معرفی کرد. اما در گوشی های خانواده ۱۲ آیفون خبری از رنگ سبز وجود نداشت. تا اینکه شرکت اپل ابتدا رنگ بنفش را برای خانواده ۱۲ سپس رنگ سبز را برای خانواده ۱۳ آیفون های خود معرفی کرد.

در حال حاضر خانواده ۱۳ آیفون به خصوص آیفون ۱۳ پرو مکس به عنوان پرچمداران اپل شناخته می شوند. دستگاه هایی که از توان پردازش بالایی برخوردار بوده و قابلیت رقابت با هر گوشی هوشمندی را دارند. گوشی آیفون ۱۳ هنگام رونمایی رسمی از ۴ رنگ آبی، نقره ای، طلایی و خاکستری برخوردار بود اما هم اکنون رنگ سبز هم به این خانواده اضافه شده است. البته این نکته را باید در نظر بگیرید که رنگ سبز آیفون ۱۳ با آیفون ۱۳ پرو کمی تفاوت دارد. رنگ سبز آیفون ۱۳ پرو کمی مات تر از آیفون ۱۳ به نظر می رسد که شرکت اپل آن را سبز آلپاین می نامد.

شرکت اپل به تازگی از عضو جدید آیفون های خود یعنی آیفون ۱۳ سبز رونمایی کرد که در این مقاله از گوشیز سعی کردیم اطلاعاتی درباره آن در اختیار شما قرار دهیم. برای آشنایی بیشتر با مشخصات گوشی های سری ۱۳ آیفون می توانید به بخش فروشگاه سایت مراجعه کنید.

جدیدترین اخبار درباره سیستم عامل های iOS 16 و iPadOS 16

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست