قابلیت اپلیکیشن Procreate اگر عاشق نقاشی هستید و به دنبال یک نرم افزار حرفه ای می گردید، حتما اپلیکیشن Procreate را یکبار امتحان کنید!

مهم نیست چقدر در زمینه نقاشی تجربه داشته باشید، خیلی راحت می توانید اپلیکیشن Procreate را دانلود و از طراحی با آن لذت ببرید. Procreate یکی از قدیمی ترین برنامه های طراحی است که از گذشته تا الان مورد توجه بسیاری از گرافیست های حرفه ای و تازه کار قرار گرفته است.

در این برنامه شما می توانید سایز مورد نظر بومتان را انتخاب کرده و با استفاده از براش های متنوع آن، طرح مورد علاقه تان را خلق کنید. نکته جالب اینکه در صورت نیاز می توانید حتی براش مورد نظرتان را بسازید!

به طور کلی اپلیکیشن Procreate تمام نیازهای اولیه شما را برای ثبت طرح های بی نظیر برآورده می کند. برای استفاده از این برنامه کاربردی به کمی مهارت و خلاقیت نیاز دارید. در بخش بعدی کمی درباره امکانات و قابلیت های برنامه Procreate به شما توضیح می دهیم.

ویژگی های مهم اپلیکیشن Procreate

در اپلیکیشن Procreate به بیش از ۲۵ لایه متنوع دسترسی دارید که از ادغام آن ها می توانید لایه های جدید بسازید. همچنین هر براش می تواند در بیش از ۱۰۰ حالت مختلف تنظیم شود. شما می توانید روی طرح هایتان از ۲۵۰ سطح undo و redo استفاده کرده و افکت های جذابی روی آن ها اعمال کنید.

اپلیکیشن Procreate می تواند اشکال هندسی را به درستی تشخصی داده و آن ها را خیلی دقیق اصلاح کند. امکان ساختن انواع انیمیشن زیبا در کنار فایل های GIF این برنامه  کاربردی را محبوب طراحان حرفه ای، گرافیست ها و منتقدان حوزه گرافیک و طراحی کرده است. تا جایی که اپلیکیشن Procreate توانسته بین نرم افزارهای طراحی و گرافیک رتبه ۴۲ را به دست بیاورد.

اپلیکیشن Procreate یکی از ابزارهای فوق العاده و حرفه ای نقاشی و طراحی است که قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در این مقاله از گوشیز سعی کردیم امکانات و قابلیت های فوق العاده این نرم افزار را به شما معرفی کنیم. شما می توانید از طریق چت واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

معرفی برنامه گرافیکی Artstudio Pro

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست