محصولات تازه راه اندازی شده در فناوری های اپل سال گذشته، فوق العاده ای برای ارتقای تجهیزات اپل شما بود. از آیفون ۱۳، مک بوک پرو، اپل واچ سری ۷ و ایرپادها، تعدادی از پشیرفت ها و تغییرات اساسی در ویژگی ها و طراحی ها به اپل این امکان را داده است تا مجموعه ای پیروزمندانه از پیشنهادات را در سال ۲۰۲۱ ایجاد کند.

دانستنی هایی در مورد محصولات تازه راه اندازی شده در فناوری های اپل

با این حال، به خاطر داشته باشید که بسیاری از محصولات اپل در حال حاضر به دلیل محدودیت های عرضه ناشی از همه گیری کووید-۱۹، زمان های ارسال با تأخیر را در سراسر جهان تجربه می کنند. اما مطمئن باشید، حتی اگر کالای مورد علاقه شما به طور موقت موجود نیست، همین الان آن را سفارش دهید و جلوتر از صف باشید تا به محض در دسترس قرار گرفتن و موجود شدن آن در کمپانی اپل، به شما تحویل داده شود.

مک بوک پرو

به بهترین نمایشگر نوت بوک جهان خوش آمدید. مک بوک پرو دارای طراحی کاملاً جدید، با تراشه جدید M1 Pro، قابلیت های منحصر به فرد و عملکرد باورنکردنی دارد. مدل های ۲۰۲۱ که در اندازه های ۱۴.۲ و ۱۶.۲ اینچی عرضه می شوند، مجهز به نمایشگر های مینی ال ای دی، پورت های بیشتر از همیشه و یک واحد پردازش گرافیکی (GPU) هستند که در عمل کرد دیگر سخت افارها، کمک می کند. اپل ادعا می کند که مک بوک های جدید، ۷۰ درصد انرژی کمتری نسبت به لپ تاپ های PC با پردازنده گرافیکی مجزا مصرف می کنند؛ بنابراین خبر، خبری بسیار خوب برای گیمرها می باشد که همچنین مک بوک ها عمر باتری بیشتری نسبت به گذشته دارند.

ایرپاد محصولات تازه راه اندازی شده در فناوری های اپل

برای اولین بار از زمان معرفی خود در سال ۲۰۱۶، ایرپاد های اپل دستخوش طراحی کاملاً جدیدی شده اند. ایرپادهای نسل سوم شباهت زیادی به ایرپاد پرو تا نسل دوم و یا جفت ساقه بلند اصلی دارند. با سیستم صوتی ارتقا یافته، ویژگی های جدیدی مانند ردیابی سر صوتی فضایی و مقاومت در برابر آب IPX4 اضافه گشته که همه این ها با داشتن عمر باتری عالی، تکمیل گته اند. همچنین اگر می خواهید از قابلیت Find My برای یافتن ایرپاد ها در صورت گم شدن استفاده کنید، دامنه بسیار گسترده تری دارند که اگر بخواهیم با نسل قبلی قایسه کنیم، Apple AirPods 3 اساساً AirPods Pro بدون حذف نویز و گوش دادن خواهد بود.

مقالات مرتبط:

اپل باگ macOS Monterey را برطرف کرد

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست