معرفی بازی جذاب Threes یکی از ابزارهای جدید و سرگرم کننده گوشی های اندروید و آی او اس است که این روزها مورد توجه بسیاری از کاربران و استفاده کنندگان از گوشی های هوشمند قرار گرفته است. این بازی مهیج در سبک پازلی/ فکری طراحی شده و شما همین الان می توانید آن را از منابع معتبر به صورت رایگان دانلود و روی گوشی، تبلت یا هر دستگاه هوشمند خود نصب کنید.

در این مقاله از گوشیز قصد داریم شما را با امکانات و قابلیت های بازی جذاب Threes بیشتر آشنا کنیم.

طریقه انجام و معرفی بازی جذاب Threes

سوال بسیاری از کاربران این است که چگونه باید بازی Threes را انجام داده و در آن پیروز شویم؟ در این بازی شما با ۲ مکعب که روی آن ها اعدادی نوشته شده رو به رو می شوید. یکی از اعداد مکعب ها ۳ است. شما باید خیلی سریع اعداد مکعب ها را با یکدیگر جمع کنید. اگر جوابتان درست باشد یک مکعب دیگر اضافه می شود.

هر چقدر روند بازی سخت تر می شود، تعداد مکعب ها بیشتر می شود. نتیجه می گیریم در بازی جذاب Threes دقت و سرعت عمل بسیار مهم و حیاتی است. روند بازی به مرور باعث تقویت حافظه شما خواهد شد. بازی Threes روند ساده و آسانی دارد وهمین عامل هم باعث محبوبیت آن شده است.

بعضی از گیمرهای حرفه ای معتقداند با اینکه درون مایه بازی جذاب Threes درباره اعداد و ریاضی است اما با این حال بسیار سرگرم کننده و مهیج است. همچنین آن ها معتقداند کل قوانین این بازی فقط در ۳۰ ثانیه در مغز شما جای گرفته اما ذهن شما را تا ۲ ساعت به خود مشغول می کند.

بازی جذاب Threes ذهن شما را به چالش کشیده و قابلیت های آن را گسترش می دهد. بنابراین توصیه می کنیم همین الان این بازی سرگرم کننده را روی گوشی یا تبلت خود نصب و از انجام آن لذت ببرید.

قابلیت فوق العاده و معرفی بازی جذاب Threes

مهم ترین مزیت نصب و استفاده از این بازی تقویت حافظه و گسترش ذهن است. در این بازی چالش های متعددی رو به روی شما قرار می گیرند که باید آن ها را یکی بعد دیگری پشت سر بگذارید. نکته جالب توجه اینکه برای نصب این بازی نیاز به هیچ پرداخت درون برنامه ای نخواهید داشت. از دیگر مزایای انجام این بازی می توان به موسیقی بسیار زیبا در کنار وجود شخصیت های دوست داشتنی اشاره کرد.

معرفی بازی جذاب Threes یکی از ابزارهای سرگرم کننده دستگاه های هوشمند است که قابلیت های زیادی را در اختیار علاقمندان به بازی های فکری و پازلی قرار می دهد. شما می توانید این بازی مهیج را به صورت رایگان از منابع معتبر دانلود و روی دستگاه هوشمند خود اجرا کنید.

معرفی بازی شبیه ساز مهندس پل سازی برای گوشی آیفون

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست