مقایسه دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۲ پرو مکس ، نسبت به نسل قبل خود یعنی آیفون ۱۲ پرو مکس تغییرات چشمگیری داشته است. دوربین اصلی این پرچمدار اپل دارای دیافراگم f/1.5 است در حالی که دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس دارای دیافراگم f/1.8 است. خانواده جدید اپل دارای بزرگترین لنز دوربین بین گوشی های آیفون هستند. بنابراین دوربین اصلی آیفون ۱۳ پرو مکس می تواند نور را تا ۲.۲ برابر بیشتر دریافت و نویز آن را کاهش دهد. این قابلیت در نوع خود فوق العاده است!

تفاوت های فنی و مقایسه دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۲ پرو مکس

دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس دارای گشودگی لنز اولترا واید f/1.8 است در حالی که این عدد در دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس f/2.4 است. همین عامل باعث می شود آیفون ۱۳ پرو مکس نور را تا ۹۲ درصد جذب کند. از طرفی دوربین گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس دارای قابلیت فوکوس خودکار است که با استفاده از آن می توانید از سوژه های مورد نظرتان از فاصله ۲ سانتی متری هم عکسبرداری کنید!

قابلیت فوکوس خودکار تمام طراحان و عکاسان را از داشتن دوربین های عکاسی حرفه ای بی نیاز کرده است.

از دیگر تفاوت های دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۲ پرو مکس می توان به حالت سینمایی آن اشاره کرد. حالت سینمایی دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس اجازه تغییر فوکوس و افزودن جلوه حرفه ای به ویدئوی شما را می دهد.

دوربین واید آیفون ۱۳ پرو مکس نور شب را ۲.۲ برابر بیشتر منعکس می کند. بنابراین به راحتی می توانید حتی در نور شب هم عکس های زیبا و جذابی داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس استایل های عکاسی آن است. با استفاده از این استایل ها می توانید تصاویر را به دلخواه خود ویرایش کنید. همچنین به لطف این دوربین می توانید تصاویر خود را به صورت ماکرو هم ثبت کنید. قابلیت فوکوس موقع ضبط ویدئو از دیگر امکانات دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس است.

در این مقاله سعی کردیم از نظر مشخصات فنی این دو را با یکدیگر مقایسه کنیم. امیدواریم خواندن این مطلب برای شما مفید باشد.

نحوه ترکیب چند ویدئو در گوشی آیفون

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست