در این مقاله قصد داریم مقایسه سیستم عامل آیفون ۱۳ پرو مکس و گلکسی S21 اولترا را از نظر نرم افزار و رابط کاربردی با گوشی گلکسی S21 اولترا مقایسه کنیم. در حال حاضر آیفون ۱۳ پرو مکس از سیستم عامل آی او اس ۱۵.۳ یعنی جدیدترین نسخه سیستم عامل اپل پشتیبانی می کند.

این که بخواهیم از بین اندروید و آی او اس یکی را انتخاب کنیم یک بحث طولانی و کاملا پیچیده است. اما به طور خلاصه باید بگوییم هر کدام از این سیستم عامل ها مزایا و معایب خود را دارند و شما باید تصمیم بگیرید که با کدام سیستم عامل می توانید ارتباط بهتری برقرار کنید.

سیستم عامل آیفون ۱۳ پرو مکس یا گلکسی S21 اولترا؟

با مقایسه سیستم عامل گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس و گلکسی S21 اولترا به این نتیجه می رسیم که هر سیستم عامل برتری هایی نسبت به دیگری داشته و نمی توان یکی از دستگاه ها را به عنوان برنده انتخاب کرد. با تمام این حرف ها این مهم است که قبل خرید گوشی مورد نظرتان بدانید که سیستم عامل آی او اس را ترجیح می دهید یا استفاده از سیستم عامل اندروید. انتخاب این بخش کاملا سلیقه ای و به عهده خودتان است. البته می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تفاوت های سیستم عامل اندروید و آی او اس به یک کارشناس موبایل هم مراجعه کنید.

اگر جزء علاقمندان به بازی های موبایلی هستید، سیستم عامل اندروید آزادی عمل بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید بخش های مختلف برنامه یا بازی مورد نظرتان را ویرایش کرده و طبق سلیقه خود درآورید. اگر دنبال یک گوشی با سیستم عامل پایدار و کمترین لگ هستید، قطعا آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین انتخاب برای شماست.

اغلب بازی های موبایلی قابلیت سازگاری با سیستم عامل اندروید را دارند در حالی که این قابلیت در گوشی های آیفون به راحتی اجرا نمی شود. وجود پردازنده قوی در آیفون ۱۳ پرو مکس این امکان را به کاربر می دهد که بازی های مورد علاقه خود را بسیار سریع و روان انجام دهد.

تفاوت صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو مکس با گلکسی S21 اولترا

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست