نبرد سخت افزاری آیفون ۱۲ پرو مکس و نوت ۲۰ اولترا سامسونگ بعد مقایسه صفحه نمایش ۲ گوشی پرچمدار، در این مقاله قصد داریم به مقایسه سخت افزاری آیفون ۱۲ پرو مکس و نوت ۲۰ اولترا سامسونگ بپردازیم. همانطور که می دانید شرکت سامسونگ برای گوشی های پرچمدار خود از ۲ نسخه تراشه استفاده می کند.

  • تراشه اسنپدراگون که مخصوص کشورهای چین و آمریکاست.
  • کشورهای دیگر از جمله ایران که از نسخه اگزینوس تراشه استفاده می کنند.

بنابراین در گوشی گلکسی نوت ۲۰ اولترا که در ایران موجود است از تراشه اگزینوس مدل ۹۹۰ استفاده می شود. این تراشه ۷ نانومتری دارای پردازنده مرکزی ۸ هسته ای است که سرعت انتقال و پردازش اطلاعات را به طرز شگفت انگیزی بالا می برد.

مشخصات سخت افزاری آیفون ۱۲ پرو مکس

شرکت اپل در طراحی آیفون ۱۲ پرو مکس از تراشه ۵ نانومتری A14 بایونیک استفاده کرده که دارای ۶ هسته پردازنده مرکزی و ۴ هسته پردازنده گرافیکی است. نکته جالب توجه اینکه پرچمدار اپل مجهز به پردازنده عصبی ۱۶ هسته ای برای یادگیری ماشین است.

سخت افزار گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس را می توان یکی از قوی ترین نسخه های موجود بین گوشی های هوشمند دانست.

وجود تراشه A14 بایونیک باعث می شود مصرف باتری این گوشی بهینه تر شده و تا چند سال می توانید  برنامه ها و بازی های مورد علاقه تان را بدون دردسر اجرا کنید. نتیجه می گیریم اگر به دنبال یک گوشی با سخت افزار قدرتمند هستید، آیفون ۱۲ پرو مکس گزینه مناسبی برای شماست.

نبرد سخت افزاری آیفون ۱۲ پرو مکس و نوت ۲۰ اولترا سامسونگ در حال حاضر نوت ۲۰ اولترا سامسونگ در ۳ نسخه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت در بازار موجود است و کاربران می توانند بسته به نیاز خود هر کدام از این نسخه ها را تهیه و استفاده کنند. این گوشی کهکشانی دارای سخت افزار فوق العاده ای است که کارهایی مثل بازی های سنگین گرافیکی را به راحتی خوردن یک لیوان آب انجام می دهد.

از طرف دیگر گوشی های اپل همیشه از نظر سخت افزاری از رقبایشان یک پله جلوتر هستند. این موضوع درباره آیفون ۱۲ پرو مکس هم به راحتی صدق می کند.

با مقایسه سخت افزاری آیفون ۱۲ پرو مکس و نوت ۲۰ اولترا سامسونگ به این نتیجه می رسیم که در این رقابت برنده واقعی پرچمدار اپل است.

نظرات خود را با ما و دوستانتان در میان بگذارید.

مقایسه صفحه نمایش آیفون ۱۲ پرومکس با نوت ۲۰ اولترا سامسونگ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست