در این مقاله از گوشیز قصد داریم نبرد گوشی گلکسی S21 سامسونگ با آیفون ۱۳ اپل از نظر مشخصات ظاهری و فنی مقایسه کنیم تا در نهایت تصمیم بگیریم کدام گوشی ارزش خرید دارد.

مقایسه طراحی گوشی گلکسی S21 سامسونگ با آیفون ۱۳ اپل

گوشی های آیفون و سامسونگ پر از قابلیت های متنوع هستند که در نگاه اول هر مخاطبی را مجذوب خود می کند. در این میان گوشی گلکسی S21 سامسونگ با آیفون ۱۳ اپل جزء گران ترین و پر فروش ترین محصولات هوشمند هستند.

آیفون ۱۳ تفاوت ظاهری چندانی با مدل قبلی خود ندارد جز اینکه بریدگی نمایشگر در این  مدل کوچکتر شده است. اندازه صفحه نمایش این گوشی تغییری نکرده همچنین نرخ نوسازی در نماینده اپل ۱۲۰ هرتز است.

از طرفی شرکت سامسونگ برای گلکسی S21 طراحی ماژول خاصی در نظر گرفته است. نمایشگر این نماینده سامسونگ هم مانند رقیبش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می کند.

مقایسه مشخصات سخت افزاری گوشی گلکسی S21 سامسونگ با آیفون ۱۳ اپل

در ارتباط با مشخصات سخت افزاری باید بگوییم گوشی های آیفون عملکرد فوق العاده ای دارند. تمام محصولات هوشمند اپل مجهز به چیپست A15 هستند که در رقابت با پردازنده اسنپدراگون گلکسی S21 فوق العاده عمل می کند.

همیشه دوربین یکی از شاخص های مهم برای خرید گوشی های هوشمند است. از این نظر شرکت های سامسونگ و اپل سعی می کنند برای جلب رضایت مشتریان خود دوربین پرچمدارانشان را سال به سال ارتقا دهند.

آیفون ۱۳ اپل مجهز به یک دوربین تله فوتو است که باعث می شود عملکرد گوشی در محیط های کم نور بهتر شود. یکی دیگر از قابلیت های دوربین آیفون ۱۳، حالت سینماتیک است که برای فیلمبرداری در حالت پرتره بسیار مناسب است. همچنین با استفاده از این قابلیت می توانید در محیط های کم نور یا شب، عکس های جذاب و با کیفیتی ثبت کنید.

نبرد گوشی گلکسی S21 سامسونگ با آیفون 13 اپل

کدام گوشی ارزش خرید دارد؟

با مقایسه گوشی گلکسی S21 سامسونگ با آیفون ۱۳ اپل به این نتیجه می رسیم که صفحه نمایش نماینده سامسونگ نسبت به پرچمدار اپل کمی بزرگتر است که همین عامل باعث می شود عکس ها با وضوح بیشتری نمایش داده شوند. رفرش ریت یا نرخ نوسازی گلکسی S21 سامسونگ هم نسبت به آیفون ۱۳ بیشتر است. اما از نظر ظاهر و بدنه نماینده اپل برنده است.

نبرد گوشی گلکسی S21 سامسونگ با آیفون ۱۳ اپل در دنیای دیجیتال رقابت بین گوشی گلکسی S21 سامسونگ با آیفون ۱۳ اپل بسیار تنگاتنگ است و هر ۲ گوشی قابلیت های فوق العاده ای در اختیار کاربرانشان قرار می دهند. در نهایت این شما هستید که باید با توجه به شرایط و بودجه ای که برای خرید گوشی هوشمند خود کنار گذاشته اید، تصمیم گیری نهایی را انجام دهید.

به نظر شما کدام گوشی ارزش خرید دارد؟ نظراتتان را برای ما بنویسید.

نبرد سخت افزاری آیفون ۱۲ پرو مکس و نوت ۲۰ اولترا سامسونگ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست