پادکست مستقل و اورجینال Hooked توسط اپل ، شرکت اپل سرمایه گذاری خود را در پادکست های اصلی را همراه معرفی امروز پادکست جدید Apple Original با محوریت جرم و جنایت Hooked افزایش می دهد. این مجموعه ۹ قسمتی، داستان یک مهندس برجسته به نام تونی هاتاوی را بررسی می کند که اعتیادش به مواد افیونی، باعث گردیده تا او به یکی از پرکارترین دزدان بانک در تاریخ ایالات متحده تبدیل شود.

این پادکست توسط کمپساید مدیا تولید شده و توسط یکی از بنیانگذاران آن (جاش دین) میزبانی می شود. این پادکست شامل مصاحبه هایی ست که طی سه سال با هاتاوی، خانواده‌اش، افسران مجری قانون و سایر افراد درگیر در داستان انجام شده است.

اپل پادکست مستقل و اورجینال جدیدی Hooked را با محوریت جرم واقعی معرفی کرد.

اگرچه موضوع ممکن است قانع کننده به نظر برسد، اما چیزی که این پادکست را متمایز می کند این است که، علی رم اینکه به عنوان پادکست Apple TV+ شناخته می شود، نمایش Hooked پیوندی با سریال یا فیلم Apple TV+ دیگر ندارد. (حداقل موردی که اعلام نشده است.)

در همین حال، پادکست مستقل و اورجینال Hooked توسط اپل سایر پادکست های اپل تی وی پلاس، به عنوان همراهان برنامه های ویدیویی اصلی پلتفرم استریم، از جمله The Line (مرتبط با مستند جنگی که اواخر این ماه پخش می‌شود) و همچنین برای (همه بشریت: پادکست رسمی)، عمل می کنند. با این حال، اولین دعه نیست که اپل یک پادکست مستقل را آزمایش می کند.

سال گذشته، پادکست مصاحبه موسیقی «مجموعه مصاحبه زین لو» را راه‌اندازی کرد که مدیر خلاق جهانی اپل (لو) در حال گفتگو با هنرمندان محبوبی مانند بیلی آیلیش، جاستین بیبر، کانیه وست، هیلی ویلیامز و لیدی گاگا بود. پیش از آن، اپل اخبار شرکت را به عنوان پادکست منتشر می کرد؛ از جمله: نکات کلیدی، تماس های درآمدی و رویدادها در فروشگاه اپل. همچنین یک بار از رسانه پادکست برای توزیع جشن گرمی ۲۰۱۹ خود استفاده کرد که برای اولین بار در Beats 1 پخش مستقیم شده بود.

پادکست جدید Hooked اپل، اگر چه توسط Campside Media تولید شده است، اما از طریق تیم خلاق Apple TV+ توسعه یافته و به همین دلیل است که Apple TV+ در صفحه پادکست در کنار شرکت رسانه ای ثبت شده است.

راه اندازی یک پادکست مستقل در یک ژانر برتر مانند جنایی واقعی می تواند نشان دهنده علاقه به آزمایش بازار برای نسخه های اصلی بیشتر باشد که لزوماً به تلاش های دیگری مانند Apple TV+ یا Apple Music وابسته نیستند.

برخلاف برخی از رقبای Spotify’s Originals و Exclusives، این نمایش در برنامه Apple Podcasts قفل نخواهد شد. در عوض، کاربران می توانند از طریق برنامه ای که انتخاب می کنند، تنظیم کنند؛ زیرا قسمت هایش در پادکست های اپل و هم از طریق RSS منتشر می گردند.

پادکست های اپل به بیش از ۱۰۰ زبان، در بیش از ۱۷۰ کشور و منطقه در تمامی iPhone، iPad، iPod touch، Mac، Apple Watch، Apple TV، HomePod mini، CarPlay، iTunes در ویندوز و از طریق دیگر بلندگو های هوشمند و سیستم های خودرو در دسترس است. اما RSS به این معنی است که نمایش می تواند از طریق یک برنامه پادکست شخص ثالث مانند Pocket Casts، Overcast، Castbox، Podbean و غیره نیز پخش شود.

مقالات مرتبط:

اپل در حال کار بر روی قابلیت آیفون

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست